OBWIESZCZENIE O PRZYSTĄPIENIU DO SPORZĄDZENIA ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO MIASTA SKWIERZYNA

12.04.2022

Skwierzyna, dnia 08 kwietnia 2022 r.

RG.6722.1.1.2022

 

OBWIESZCZENIE

o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Skwierzyna

Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2022 r. poz. 503) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską w Skwierzynie uchwały Nr XLVI/355/22 z dnia 17 lutego 2022 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Skwierzyna.

 

Zainteresowani mogą składać wnioski do zmiany planów miejscowych oraz prognozy oddziaływania na środowisko i postępowania w jej sprawie.

 

Wnioski należy składać:

-         w formie pisemnej na adres: Urząd Miejski w Skwierzynie, ul. Rynek 1, 66-440 Skwierzyna,

-         ustnie do protokołu,

-         za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym, na adres email: j [dot] pawlukatskwierzyna [dot] pl

w terminie od dnia 12 kwietnia 2022 r. – do dnia 06 maja 2022 r.

 

Jako wniesienie na piśmie uznaje się również wnioski wniesione za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2020r., poz. 346 ze zm.):

-opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo

-opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP.

 

 

Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.

 

Organem właściwym w kwestii rozpatrzenia złożonych wniosków jest Burmistrz Skwierzyny.

 

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO

1.    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Skwierzyna, ul. Rynek 1, 66-440 Skwierzyna zwany dalej Administratorem. Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
2.    Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: e-mail: inspektoratrodo-krp [dot] pl, tel. +48 792 304 042.
3.    Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
a.     przyjmowania i rozpatrywania wnoszonych uwag dotyczących:
- projektu planu zagospodarowania przestrzennego,
- prognozy strategicznej oceny oddziaływania na środowisko planu zagospodarowania przestrzennego,
b.    kontaktowania się i informowania o etapie i sposobie rozpatrzenia wnoszonych uwag,
c.    opiniowania konieczności wszczęcia procedury planistycznej mającej na celu zmianę istniejącego planu zagospodarowania przestrzennego – w odniesieniu do wniosków, które składane są w momencie w którym nie toczy się procedura planistyczna i rozpatrywane są dopiero w momencie wszczęcia tej procedury.
4.    Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (dalej zwane RODO), to jest:
a.    udzielona zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
b.    obowiązek prawny ciążący na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
c.    realizowanie zadań Administratora w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. e RODO), oraz inne akty prawne obowiązującego prawa krajowego i międzynarodowego, w szczególności:
d.    Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego,
e.    Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
f.    Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
g.    Ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
- wraz z aktami wykonawczymi.
5.    Przetwarzaniu mogą podlegać w szczególności wszystkie lub niektóre z następujących danych osobowych
i kategorii danych osobowych:
a.    dane identyfikacyjne (imię, nazwisko),
b.    dane lokalizacyjne (adres zamieszkania, dane dotyczące nieruchomości),
c.    dane kontaktowe (adres skrzynki elektronicznej e-mail, numer telefonu),
d.    dane zawarte w uwagach wnoszonych do planu zagospodarowania przestrzennego,
oraz wszelkie inne kategorie wymagane przepisami obowiązującego prawa, zarówno krajowego jak międzynarodowego, a także niezbędne do realizacji celów wskazanych w pkt. 3.
6.    Dane osobowe we wskazanym wyżej zakresie mogą być uzyskane:
a.    bezpośrednio od osoby, której dane dotyczą,
b.    innych podmiotów przekazujących dane osobowe do Administratora.
7.    Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane również przez podmioty, z którymi Administrator zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także przez podmioty, którym Administrator udostępnia dane osobowe. Do podmiotów wskazanych w zdaniu poprzednim zaliczają się kontrahenci Administratora, w szczególności podmioty działające w zakresie obsługi informatycznej, prawnej, ochrony danych osobowych, sporządzenia dokumentacji planistycznej (urbanista), a także organy doradcze (komisja urbanistyczno-architektoniczna) oraz wojewoda.
W przypadku, gdy będą tego wymagały przepisy prawa, dane mogą być udostępnione organom państwowym lub samorządowym, organom wymiaru sprawiedliwości, organom ścigania, organom kontrolnym i organom podatkowym.
8.    W przypadku niepodania danych niezbędnych do realizacji celów określonych w pkt. 3, w tym wymaganych przepisami prawa, realizacja tych celów może okazać się niemożliwa. W pozostałym zakresie Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody lub na podstawie innych przesłanek dopuszczalności przetwarzania wskazanych w art. 6 i 9 RODO.
9.    W zależności od podstawy przetwarzania Pani/Pana danych osobowych posiada pan prawo do:
a.    żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych – prawo to przysługuje, jeśli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane to pozyskano;
b.    żądania od Administratora sprostowania swoich danych osobowych, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz powiadomienia odbiorców danych o sprostowaniu lub usunięciu danych osobowych lub ograniczeniu przetwarzania.
Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie wpływa na przebieg i wynik postępowania dotyczącego uchwalenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego;
c.    wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;
d.    wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych);
e.    cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.
10.    Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
11.    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wykonywania zadań, o których mowa w pkt 3 oraz przez wymagany w świetle obowiązującego prawa okres po zakończeniu ich wykonywania w celu ich archiwizowania oraz ewentualnego dochodzenia roszczeń, a także w interesie publicznym, do celów badań naukowych lub historycznych lub do celów statystycznych. Ponadto dane osobowe zawarte w uwagach, które wnoszone są w momencie, w którym nie toczy się procedura planistyczna przechowywane są do czasu wszczęcia procedury planistycznej dla terenu objętego uwagami i rozpatrywane są w toku tej procedury.
12.    Pani/Pana dane osobowe nie są co do zasady przekazywane do Państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych. Jeżeli doszłoby do ww. przekazania zastanie Pani/Pan poinformowany o takim przekazaniu i stosowanych zabezpieczeniach, stwierdzeniu lub braku stwierdzenia przez Komisję Europejską odpowiedniego
stopnia ochrony.

 

 

Burmistrz Skwierzyny

             (-)               

Lesław Hołownia  

 

Załącznik:  

- Obwieszczenie o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Skwierzyna

- Uchawała XLVI-355-22- Rady Miejskiej w Skwierzynie