NABÓR WNIOSKÓW O UDZIELENIE DOFINANSOWANIA NA POKRYCIE KOSZTÓW ZWIĄZANYCH Z USUWANIEM AZBESTU

07.05.2019

Burmistrz Skwierzyny planuje przystąpić do programu realizowanego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze, dzięki któremu możliwe będzie uzyskanie dofinansowania na demontaż, transport i utylizację azbestu. O niniejsze dofinansowanie mogą ubiegać się zarówno przedsiębiorcy jak i osoby fizyczne posiadające tytuł prawny do nieruchomości, na której znajdują się wyroby zawierające azbest.

Osoby zainteresowane wzięciem udziału w niniejszym programie zobowiązane są do złożenia wniosku do dnia 27 maja 2019 r. w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Skwierzynie. Informacji dodatkowych udzielają pracownicy referatu Komunalnego i Ochrony Środowiska tel. (95) 7216-535, pok.29.

Wykonawcą usługi demontażu, transportu i przekazania na składowisko odpadów zawierających azbest będzie firma wyłoniona w drodze postępowania przetargowego. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, właściciele nieruchomości nie mogą samodzielnie demontować wyrobów azbestowych. Możliwe jest to jedynie przez wyspecjalizowaną firmę, posiadającą stosowne zezwolenie.

Do pobrania :