ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W KONSULTACJACH SPOŁECZNYCH
Konsultacje społeczne projektu Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Skwierzyna na lata 2024-2031
Uprzejmie informujemy, iż od dnia 25.04.2024 r. do dnia 31.05.2024 r. przeprowadzone zostaną konsultacje społeczne projektu Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Skwierzyna na lata 2024-2031.
Konsultacje przeprowadzone będą w następujących formach:
- otwartego spotkania konsultacyjnego, podczas którego omówiony zostanie projekt Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Skwierzyna na lata 2024-2031. W trakcie spotkania zbierane będą uwagi do projektu dokumentu. Spotkanie zaplanowano na dzień 20.05.2024r. o godz. 14:00 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Skwierzynie, ul. Rynek 1 66-440 Skwierzyna, Sala Narad.
- zbierania uwag w postaci papierowej lub elektronicznej, z wykorzystaniem formularza konsultacyjnego, w czasie udostępnienia projektu Gminnego Programu Rewitalizacji umieszczonego na stronie internetowej www.skwierzyna.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.skwierzyna.pl oraz dostępnego w siedzibie Urzędu Miejskiego w Skwierzynie, który należy przesłać na adres i.pawlicka@skwierzyna.pl lub złożyć w siedzibie Urzędu Miejskiego w Skwierzynie osobiście lub pocztą lub za pomocą formularza on-line https://ankieta.deltapartner.org.pl/skwierzyna_gpr_formularz zbierania uwag i opinii w formie ankiety papierowej i elektronicznej uzupełnianej online, dostępnej na stronie internetowej www.skwierzyna.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.skwierzyna.pl – link: https://ankieta.deltapartner.org.pl/skwierzyna_gpr_ankieta
Uwagi do projektu Gminnego Programu Rewitalizacji (wypełnione formularze) należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31.05.2024r. (decyduje data wpływu):
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: i.pawlicka@skwierzyna.pl,
- drogą korespondencyjną na adres: Urząd Miejski w Skwierzynie, ul. Rynek 1, 66-440 Skwierzyna,
- osobiście w Urzędzie Miejskim w Skwierzynie, ul. Rynek 1, 66-440 Skwierzyna, w godzinach pracy urzędu,
- poprzez wypełnienie formularz uwag on-line: https://ankieta.deltapartner.org.pl/skwierzyna_gpr_formularz
- ustnie do protokołu podczas spotkania , które odbędzie się w dniu 20.05.2024r. o godz.14:00 w Sali Narad Urzędu Miejskiego w Skwierzynie, ul. Rynek 1, 66-440 Skwierzyna
Z przeprowadzonych konsultacji sporządzone zostanie sprawozdanie podlegające opublikowaniu na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Skwierzynie, na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Skwierzynie oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Skwierzynie w terminie
30 dni od dnia zakończenia konsultacji społecznych.
Burmistrz Skwierzyny
Lesław Hołownia
KLAUZULA RODO
1. 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Skwierzyny, ul. Rynek 1, 66-440 Skwierzyna, e-mail: sekretariat@skwierzyna.pl, tel.: 95 7216 510.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: e-mail: inspektor@rodo-krp.pl, tel. +48 792 304 042.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Skwierzyna na lata 2024-2031 oraz umożliwienia prowadzenia w tym celu działań lub konsultacji społecznych.
4. Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:
a. obowiązek prawny ciążący na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO),
b. realizowanie zadań Administratora w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. e) RODO),
oraz inne akty prawne obowiązującego prawa krajowego i międzynarodowego, w szczególności:
c. ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
d. ustawa z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji,
wraz z aktami wykonawczymi.
5. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, wynikającym z przepisów ustawy o rewitalizacji.
6. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane również przez podmioty, którym Administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych, a także przez podmioty, którym Administrator udostępnia dane osobowe. Do podmiotów wskazanych w zdaniu poprzednim zaliczają się kontrahenci Administratora, w szczególności podmioty działające w zakresie obsługi informatycznej, prawnej, ochrony danych osobowych, urbanista, a także organy doradcze (komisja urbanistyczno-architektoniczna) oraz wojewoda.
7. W zależności od podstawy przetwarzania Pani/Pana danych osobowych posiada pan prawo do:
a. żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych – prawo to przysługuje, jeśli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano;
b. żądania od Administratora sprostowania swoich danych osobowych, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych - wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie wpływa na przebieg i wynik postępowania;
c. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;
d. wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
8. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
9. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do realizacji celów wskazanych w pkt 3, a później zgodnie z terminem wyznaczonym na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej.
10. Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych osobowych poza EOG, do takiego transferu może jednak dojść w przypadku uczestnictwa w konsultacjach online przy wykorzystaniu oprogramowania ZOOM na podstawie standardowych klauzul umownych (SCC). ZOOM został wpisany na listę Data Privacy Framework.