INFORMACJA O UTWORZENIU W BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO W MIĘDZYRZECZU PUNKTU INFORMACYJNEGO POWIATOWEGO ZESPOŁU D/S ORZEKANIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
Szanowni Państwo,
uprzejmie informuję, że po stosownym zawarciu Porozumienia pomiędzy Powiatami: Świebodzińskim i Międzyrzeckim, od miesiąca listopada 2017 r. na terenie Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu zostaje utworzony dla mieszkańców powiatu międzyrzeckiego zamiejscowy Punkt Informacyjny Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Świebodzinie. Biuro będzie czynne w każdy pierwszy i trzeci poniedziałek miesiąca (6 i 20 listopad, 4 i 18 grudzień) w godzinach od 9.00 do 14.00, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Pomieszczenie usytuowane zostało na parterze budynku przy ul. Przemysłowej 2 w Międzyrzeczu w pokoju nr 14 (kierując się z wejścia głównego po lewej stronie korytarza).
W punkcie informacyjnym będzie można załatwić wszelkie formalności związane ze złożeniem wniosków o:
• wydanie orzeczeń o stopniu niepełnosprawności, dla osób powyżej 16 roku życia;
• o niepełnosprawności , dla dzieci do 16 roku życia;
• do ulg i uprawnień, dla osób posiadających orzeczenia innych organów;
• o legitymację osoby niepełnosprawnej;
• o wydanie karty parkingowej.
Ponadto po wcześniejszym umówieniu się drogą telefoniczną lub elektroniczną z pracownikami Powiatowego Zespołu ds. Osób Niepełnosprawnych w Świebodzinie (tel./fax +48 68 4755348; tel. + 48 68 4755349), (e-mail: rdzieciaszek@wp.pl) będzie możliwość odbioru gotowych kart parkingowych, legitymacji osób niepełnosprawnych, zawiadomień o posiedzeniu składu orzekającego jak również orzeczeń o niepełnosprawności lub stopniu niepełnosprawności (o ile nie minie 14 dni od dnia wydania orzeczenia).
W związku z powyższym proszę o upowszechnianie informacji o możliwości załatwiania powyższych spraw w powyższych terminach, bez konieczności dojazdu do Świebodzina.
Międzyrzecz, 16.10.2017 r.
Starosta Międzyrzecki
Grzegorz Gabryelski