OBWIESZCZENIE
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Skwierzyna
Na podstawie art. 17 pkt 9 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2021 r. poz. 741 z późn. zm.) i art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 3 października
2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 r. poz. 247 z późn. zm.) oraz uchwały XII/99/19 Rady Miejskiej w Skwierzynie z dnia 19 czerwca 2019 r. w sprawie przystąpienia
do sporządzenia zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego miasta Skwierzyna zmienionej uchwałą Nr XXII/179/20 Rady Miejskiej w Skwierzynie z dnia 28 maja 2020 r.
zawiadamiam
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Skwierzyna wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w dniach od 08 września 2021r. do 01 października 2021 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Skwierzynie, ul. Rynek 1, 66-440 Skwierzyna, w pokoju nr 10, w godzinach pracy Urzędu.
Obszar objęty planem w ramach niniejszej procedury planistycznej obejmuje:
- działki nr ewid. 188/1, 188/2 położone w obrębie 1 Skwierzyna,
- działkę nr ewid. 302 położoną w obrębie 1 Skwierzyna,
- działki nr ewid. 514/52, 514/64, 514/56, 514/57, 514/58, 514/59 oraz fragmenty działek nr ewid. 316/4, 514/63 położone w obrębie 3 Skwierzyna.
Projekt w/w miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Skwierzyna wraz z prognozą oddziaływania na środowisko będzie również dostępny na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Skwierzynie.
Ze względu na stan epidemii COVID-19 osoby zainteresowane wglądem do dokumentacji zobowiązane są do przestrzegania zasad reżimu sanitarnego w miejscach publicznych.
Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie planu miejscowego rozwiązaniami odbędzie się w dniu 24 września 2021 r. w siedzibie Urzędy Miejskiego w Skwierzynie, Sala Narad, I piętro o godz. 10:00.
Zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2021 r. poz. 741 z późn. zm.), każdy kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie planu miejscowego, może wnieść uwagi.
Uwagi należy składać do Burmistrza Skwierzyny:
- na piśmie do Burmistrza Skwierzyny ul. Rynek 1, 66-440 Skwierzyna,
- ustnie do protokołu,
- za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym na adres a.mokrzycka@skwierzyna.pl.
Jako wniesione na piśmie uznaje się również uwagi wniesione za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym.
Uwagi należy składać z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18 października 2021r.
Uwagi złożone po upływie wyżej podanych terminów pozostaną bez rozpatrzenia.
Organem właściwym w kwestii rozpatrzenia uwag jest Burmistrz Skwierzyny.
Burmistrz Skwierzyny
(-)
Lesław Hołownia
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:Gmina Skwierzyna, ul. Rynek 1, 66-440 Skwierzyna zwany dalej Administratorem. Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
- Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: e-mail: inspektor@rodo-krp.pl, tel. +48 792 304 042.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
- przyjmowania i rozpatrywania wnoszonych uwag dotyczących:
- projektu planu zagospodarowania przestrzennego,
- prognozy strategicznej oceny oddziaływania na środowisko planu zagospodarowania przestrzennego, - kontaktowania się i informowania o etapie i sposobie rozpatrzenia wnoszonych uwag,
- opiniowania konieczności wszczęcia procedury planistycznej mającej na celu zmianę istniejącego planu zagospodarowania przestrzennego – w odniesieniu do wniosków, które składane są
w momencie w którym nie toczy się procedura planistyczna i rozpatrywane są dopiero w momencie wszczęcia tej procedury.
- przyjmowania i rozpatrywania wnoszonych uwag dotyczących:
- Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (dalej zwane RODO), to jest:
- udzielona zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
- obowiązek prawny ciążący na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
- realizowanie zadań Administratora w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. e RODO), oraz inne akty prawne obowiązującego prawa krajowego i międzynarodowego, w szczególności:
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego,
- Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- Ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
- wraz z aktami wykonawczymi.
- Przetwarzaniu mogą podlegać w szczególności wszystkie lub niektóre z następujących danych osobowych i kategorii danych osobowych:
- dane identyfikacyjne (imię, nazwisko),
- dane lokalizacyjne (adres zamieszkania, dane dotyczące nieruchomości),
- dane kontaktowe (adres skrzynki elektronicznej e-mail, numer telefonu),
- dane zawarte w uwagach wnoszonych do planu zagospodarowania przestrzennego, oraz wszelkie inne kategorie wymagane przepisami obowiązującego prawa, zarówno krajowego jak międzynarodowego, a także niezbędne do realizacji celów wskazanych w pkt. 3
- Dane osobowe we wskazanym wyżej zakresie mogą być uzyskane:
- bezpośrednio od osoby, której dane dotyczą,
- innych podmiotów przekazujących dane osobowe do Administratora.
- Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane również przez podmioty, z którymi Administrator zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także przez podmioty, którym Administrator udostępnia dane osobowe. Do podmiotów wskazanych w zdaniu poprzednim zaliczają się kontrahenci Administratora, w szczególności podmioty działające w zakresie obsługi informatycznej, prawnej, ochrony danych osobowych, sporządzenia dokumentacji planistycznej (urbanista), a także organy doradcze (komisja urbanistyczno-architektoniczna) oraz wojewoda.
W przypadku, gdy będą tego wymagały przepisy prawa, dane mogą być udostępnione organom państwowym lub samorządowym, organom wymiaru sprawiedliwości, organom ścigania, organom kontrolnym i organom podatkowym. - W przypadku niepodania danych niezbędnych do realizacji celów określonych w pkt. 3, w tym wymaganych przepisami prawa, realizacja tych celów może okazać się niemożliwa. W pozostałym zakresie Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody lub na podstawie innych przesłanek dopuszczalności przetwarzania wskazanych w art. 6 i 9 RODO.
- W zależności od podstawy przetwarzania Pani/Pana danych osobowych posiada pan prawo do:
- żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych – prawo to przysługuje, jeśli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane to pozyskano;
- żądania od Administratora sprostowania swoich danych osobowych, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz powiadomienia odbiorców danych o sprostowaniu lub usunięciu danych osobowych lub ograniczeniu przetwarzania.
Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie wpływa na przebieg i wynik postępowania dotyczącego uchwalenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego; - wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;
- wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych);
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.
- Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wykonywania zadań, o których mowa w pkt 3 oraz przez wymagany w świetle obowiązującego prawa okres po zakończeniu ich wykonywania w celu ich archiwizowania oraz ewentualnego dochodzenia roszczeń, a także w interesie publicznym, do celów badań naukowych lub historycznych lub do celów statystycznych. Ponadto dane osobowe zawarte w uwagach, które wnoszone są w momencie, w którym nie toczy się procedura planistyczna przechowywane są do czasu wszczęcia procedury planistycznej dla terenu objętego uwagami i rozpatrywane są w toku tej procedury.
- Pani/Pana dane osobowe nie są co do zasady przekazywane do Państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych. Jeżeli doszłoby do ww. przekazania zastanie Pani/Pan poinformowany o takim przekazaniu i stosowanych zabezpieczeniach, stwierdzeniu lub braku stwierdzenia przez Komisję Europejską odpowiedniego stopnia ochrony.
Burmistrz Skwierzyny
(-)
Lesław Hołownia